bon bon turun

Saturday 21 April 2012

daycare~



Pada 21 Mac 2012, saya tidak dapat menghadirkan diri ke kelas kerana terpaksa pergi ke Putrajaya bagi membuat pengajaran di tadika sana. Saya dan ahli kumpulan tidak dapat pulang ke tanjung malim awal kerana terdapat sedikit kesulitan pihak tadika di sana. Namun, Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar tetapi terpaksa tidak menghadirkan diri ke kelas pengurusan program awal kanak-kanak. Walaupun sedih tidak dapat menghadirkan diri ke kelas tersebut kami terpaksa meredhakannya atas sebab tugasan dan kesilapan kami memperuntukkan masa membuat tugasan. Namun demikian, saya telah mendapatkan maklumat dari rakan-rakan sekelas bagi mengetahui tentang apa yang telah saya tertinggal untuk kelas tersebut. Alhamdulillah pertolongan dari rakan-rakan seperjuangan dapatlah saya informasi kelas pada hari tersebut.

saya telah memilih taska sebagai tajuk proposal kami. Ni sebab kami merasakan taska adalah tempat yang mana bayi dan kanak-kanak memerlukan penjagaan dan pendidikan yang bermakna. Saya ingin berkongsi satu taska yg saya idamkan iaitu taska mempunyai program swimming:

di sini link tentang infant aquatic yang very interesting: http://www.infantaquatics.com/


cUte OwL said MosHi2~

No comments:

Post a Comment